Media-ala on murroksessa, joka ravistelee erityisesti sanomalehtien tulosta. Verkkoon riittävän ajoissa satsanneet pärjäävät, sanoo mediatuottaja Janne Nyyssönen. Mainosraha siirtyy nyt vauhdilla verkkoon tällä viikolla sen todisti kosmetiikkajätti L'Oreal.
03.08.13 06:05 Johannes Niemeläinen 0
Yhdellä yrittäjyys on pyörinyt mielessä aina, toisen vievät mennessään harrastukset. Miten päätös palkkatyön jättämisestä ja yrittäjäksi ryhtymisestä syntyy? Bloggari, vauvanvaateyrittäjä ja viljelijä kertovat omat tarinansa.
03.08.13 06:01 Eeva Eronen 0
Yhteisöpalvelun uudistus antaa suosituille päivityksille entistä enemmän huomiota. Samalla "tylsemmät" päivitykset jäävät katveeseen.
07.08.13 11:09 Digitoday 0
Nokian uusi Lumia 925 -mainos ratsastaa suoraan Applen iPhone-mainoskampanjalla.
06.08.13 10:45 Digitoday 0
Amerikkalaisen Washington Post -sanomalehden 80-vuotta omistanut Grahamin suku myi kruununjalokivensä.
06.08.13 07:53 TaloussanomatBloomberg 0
Verkostopalveluyhtiö LinkedInin huhti-kesäkuun kasvuprosentit olivat huimia. Parissa vuodessa käyttäjämääränsä kaksinkertaistaneen yhtiön nousu on erottunut selvästi Facebookista ja muista sosiaalisista medioista.
02.08.13 15:46 Taloussanomat-Bloomberg 0
Valkoinen nousi Suomen suosituimmaksi väriksi autoille. Vielä edellisvuonna suosituin väri oli harmaa.
02.08.13 13:27 Taloussanomat 0
Kosmetiikkajätti L'Oréal aikoo siirtää kolmanneksen mainorahoistaan digitaalisiin kanaviin, kirjoittaa Dagens Media. Yhtiö on yksi suurimmista aikakauslehtien mainostajista myös Suomessa.
02.08.13 09:53 Taloussanomat 0
Uutiskirjetilausten muuttaminen ja peruuttaminen | Siirry sivustolle
© Taloussanomat Oy | Yhteydenotot: palaute.taloussanomat@sanoma.fi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti