Mitä on palvelumuotoilu työkseen matkustavalle?
B2B-palveluliiketoiminnassa on ratkaisut tarkoitus tehdä asiakasorganisaatiolähtöisesti. Liikematkustuksen kulut ovat monesti suurin kuluerä epäsuorien kulujen segmentissä. Tämän päivän liikematkapalveluiden tuottajat ovat syvästi integroituneet yritysten HR-järjestelmiin, laskutuksen tiedonsiirtoon ja raportointiin, mutta monesti palveluiden todellinen käyttäjä, eli matkustaja, jää huomiotta.
Työkseen matkustavalle toimivat ratkaisut ovat kriittisessä roolissa, niin ennen matkaa kuin matkan päälläkin. Mitä pitäisi ottaa huomioon kehitettäessä mobiili- ja verkkopalveluja suomalaisten matkustajien käyttöön?
Seminaari on suunnattu liiketoimintaa helpottavia ratkaisuja ostaville tai suunnitteleville vaikuttajille ja päättäjille.
Aika 26.4.2013 8:30 - 12:00
Paikka Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki
Seminaarikumppani AREA
Ohjelma
08:30
Ilmoittautuminen ja aamiainen
09:00
Seminaarin avaus
Petri Korhonen, Taloussanomat
09:10
Alustus päivän ohjelmaan
Palvelumuotoilu - miten huomioidaan loppukäyttäjä? Muuttuvatko loppukäyttäjän toiveet ja mitä keskustelua aiheesta käydään?
IT-viikon toimitus
09:20
Menestyksekäs sähköinen palvelu - kuinka se suunnitellaan?
Markku Myllylahti, UX Lead, CGI Suomi Oy
10:00
Vastavirtaan! Palvelu-uudistuksen anatomia: Miksi emme uskoneet responsiivisuuteen? Miksi teimme mobiilisovelluksen myös Symbianille?
Samuli Sakari, Director, Development & ICT, Matkatoimisto Oy Area
10:40
Online-travel 3.0 – the next generation of experience for empowered and always connected traveller
Hanna Sillanpää, Online Portfolio Manager, Amadeus Finland Oy
11:20
Yhteenveto, Q&A & verkottumistapaamiset
11:30
Tilaisuus päättyy
Tilaisuus on maksuton!
Osoitteet: Taloussanomat seminaarirekisteri
Mikäli et halua jatkossa tietoa Taloussanomien seminaaritarjonnasta, lähetä paluuviesti otsikolla POISTA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti